ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ посада: педагог-організатор 1.ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ 1.1. Педагог-організатор призначається і звільняється з посади директором школи. 1.2 Педагог-організатор повинен мати вищу чи середню педагогічну освіту. 1.3 Педагог-організатор підпорядковується безпосередньо заступнику директора школи з виховної роботи. 1.4 У своїй діяльності педагог-організатор керується Конституцією і законами України, Указами Президента України, рішенням Кабінету Міністрів України і органів управління освіти всіх рівнів з питань освіти і виховання учнів; правилами і нормами охорони праці, техніки безпеки і пожежної безпеки, а також Статутом і локальними правовими актами школи ( в тому числі Правилами внутрішнього трудового розпорядку, наказами і розпорядженнями директора, даною Інструкцією), трудовим договором (контрактом). Педагог-організатор дотримується положень Конвенції про права дитини. 2. ФУНКЦІЇ. Основними напрямками діяльності педагога-організатора є : 2.1. Сприяє розвитку і діяльності дитячих громадських організацій. 2.2. Організація дозвілля учнів. 3. ПОСАДОВІ ОБОВ”ЯЗКИ Педагог-організатор виконує наступні посадові обов’язки: 3.1. Сприяє розвитку і діяльності дитячих і громадських організацій, об’єднань, допомагає в плануванні їх діяльності на принципах добровільності, самостійності, гуманності і демократизму з врахуванням ініціативи, запитів і потреб учнів. 3.2. Сприяє оновленню змісту і форм діяльності організацій, об’єднань, організовує їх колективно-творчу діяльність з віковими інтересами учнів і вимогами життя. 3.3. Забезпечує умови для широкого інформування учнів про діючі дитячі й молодіжні організації, об'єднання. 3.4. Організовує наочне оформлення школи з тематики роботи, яку проводить. 3.5. Створює в школі сприятливі умови, які дозволяють учням проявляти громадську і моральну позицію, реалізувати свої інтереси і потреби, цікаво і з користю для їх розвитку проводити вільний час. 3.6. Турбується про здоров’я і безпеку довірених йому учнів; дотримується норм і правил охорони праці, техніки безпеки і протипожежного захисту. 3.7. Проходить періодичні медичні обстеження. 3.8. Організовує канікулярний відпочинок учнів. 3.9. Вивчає і використовує досвід роботи з дітьми і підлітками, підвищує свою кваліфікацію. 3.10. Проводить роботу з добору і підготовки керівників (організаторів) первинних колективів дитячих організацій, об’єднань. 3.11. Планує свою роботу, веде у встановленому порядку документацію. 3.12. Дотримується етичних норм поведінки в школі, в побуті, в громадських місцях, які відповідають соціальному статусу педагога. 4. ПРАВА Педагог-організатор має право: 4.1. Самостійно вибирати форми і методи роботи з учнями і планувати її виходячи з плану роботи школи і педагогічної доцільності. 4.2. Брати участь в управлінні школою в порядку, визначеному Статутом школи. Брати участь в роботі педагогічної ради школи. 4.3. На захист професійної честі і гідності. 3.2. Знайомитися з скаргами й іншими документами, що містять оцінку його роботи, давати на них пояснення. 3.3. Підвищувати свою кваліфікацію. 3.4. Атестуватися на добровільній основі на відповідну кваліфікаційну категорію і отримати її у випадку успішного проходження атестації. 3.5. Давати учням під час занять, перерв обов’язкові розпорядження, які стосуються організації занять і дотримання дисципліни, притягати учнів до дисциплінарної відповідальності у випадках і в порядку, встановленими Правилами про нагородження і стягнення учнів школи. 5. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ. 5.1. За невиконання чи неналежне виконання без поважних причин Статуту і Правил внутрішнього трудового розпорядку школи, законних розпоряджень директора школи та інших локальних нормативних актів, посадових обов’язків, встановлених даною Інструкцією, в тому числі за невикористання наданих прав, педагог-організатор несе дисциплінарну відповідальність у порядку, визначеному трудовим законодавством. 5.2. За використання, в тому числі одноразове, методів виховання, пов’язаних з фізичним і (чи) психічним насиллям над особистістю учня, а також вчинення іншого аморального вчинку педагог-організатор може бути звільнений з посади у відповідальності з трудовим законодавством і Законом України "Про освіту”. Звільнення за цей вчинок не є мірою дисциплінарної відповідальності. 5.3. За навмисне спричинення школі чи учасникам освітнього процесу збитків у зв’язку з виконанням ( невиконанням) своїх посадових обов’язків педагог-організатор несе матеріальну відповідальність в порядку і в межах, визначених трудовим і (чи) цивільним законодавством. 6.ВЗАЄМОВІДНОСИНИ (ЗВ”ЯЗКИ ЗА ПОСАДОЮ) Педагог-організатор: 6.1. Працює в режимі ненормованого робочого дня згідно графіку, складеним виходячи з 40-годинного робочого тижня і затвердженим директором школи. 6.2. Підтримує тісні контакти з органами учнівського самоуправління, педагогічними колективами школи і освітніх установ позашкільної освіти дітей і громадськими організаціями. 6.3. Самостійно планує свою роботу на кожен навчальний рік та навчальну четверть. План роботи затверджується заступником директора школи з виховної роботи. 6.4. Представляє заступнику директора з виховної роботи письмовий звіт про свою діяльність за навчальну четверть. 6.5. Отримує від адміністрації школи інформацію нормативно-правового і організаційно - методичного характеру, знайомиться з відповідними документами. 6.5.Систематично обмінюється інформацією з питань, які входять до його компетенції, з педагогічними працівниками школи.
|